Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 20, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania reklamowa modeli kombi Škody

Škoda Auto Polska SA promuje modele Škoda Fabia Combi i Škoda Octavia Combi w ofercie specjalnej ”Kombi w cenie hatchback”. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Brain.

Od połowy kwietnia prowadzona jest kampania radiowa (m.in. RMF FM, Radio Zet, Program I Polskiego Radia i stacje lokalne). Pod koniec kwietnia reklamy pojawią się także w prasie, w dziennikach ogólnopolskich i tygodnikach (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Polityka”, ”Wprost”, ”Auto Świat”). Media zaplanował i zakupił dom mediowy Carat.

(AG, 20.04.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.