Ukazał się pierwszy numer "Magazynu Football"
Na rynku pojawił się pierwszy numer miesięcznika o piłce nożnej "Magazyn Football". Wydawcą jest Creative Sport Ideas, który ma w portfolio miesięczniki "Super Volley" i "Tennis Magazyn".
Grupą docelową ”Magazynu Football” są kibice piłki nożnej w wieku 25-50 lat, dobrze zarabiający, ze średnim lub wyższym wykształceniem. W piśmie można przeczytać o tym, co dzieje się w polskich i zagranicznych ligach. Stałymi elementami magazynu mają być np. felietony i komentarze dziennikarzy sportowych oraz analizy przygotowywane m.in. przez trenerów. P.o. redaktorem naczelnym został Mariusz Herman. Magazyn liczy 108 stron, kosztuje 4,50 zł, ukazuje się w nakładzie 50 tys. egz. (docelowo ma być 70 tys. egz.). Dostępny jest w salonach prasowych (Empik, Ruch, Kolporter, Relay, InMedio, Garmond) i w klubach sportowych. Ukazaniu się tytułu towarzyszy kampania promocyjna w telewizji (TVN 24, Polsat Sport, Canal+ Sport), prasie (dziennik ”Sport”), Internecie (portal 90minut) i w regionalnych stacjach radiowych. Działania promocyjne będą też prowadzone na stadionach piłkarskich. Kreację reklamy i planowanie mediów wydawca przeprowadził we własnym zakresie.(ML, 18.04.2006)










