Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mindshare Polska pracuje dla Booking.com

Dom mediowy Mindshare Polska przygotował kampanię dla serwisu rezerwacyjnego Booking.com.

Działania promocyjne Booking.com mają się rozpocząć 10 czerwca br. i obejmą telewizję oraz Internet. Będzie to pierwsza szeroka kampania serwisu w Polsce.
Działania prowadzone pod hasłem "Summer of sports" nawiązywać będą do najważniejszych wydarzeń sportowych i popularnych wakacyjnych zajęć.
Booking.com jest klientem globalnej sieci Mindshare. Za kompleksową obsługę mediową na polskim rynku odpowiada zespół Magdaleny Depczyńskiej.

(08.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.