Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piątkowe seriale przyniosły TVP 2 mniej niż przed rokiem, ale będą kontynuowane

"O mnie się nie martw" (fot. Mateusz Wiecha/TVP)

Sprzedaż czasu reklamowego przy serialach TVP 2 pt. "O mnie się nie martw" i "Rodzinka.pl" przyniosła 11,4 mln zł – o 35,9 proc. mniej niż rok temu (cennikowo, bez rabatów). Wynik serialu "O mnie się nie martw" to 5,76 mln zł , a "Rodzinka.pl" - 5,65 mln zł.

Oba seriale były nadawane w piątki, od 6 marca do 5 czerwca: "O mnie się nie martw" o godz. 20.40, a "Rodzinka.pl" – o godz. 21.40. Pierwszy serial oglądało średnio 1,86 mln osób – ok. 100 tys. więcej, niż rok temu (wtedy był emitowany o godz. 20). Najwięcej widzów – 2,10 mln - serial "O mnie się nie martw" zgromadził 20 maja.
Z kolei "Rodzinka.pl" miała średnio 1,26 mln widzów – ok. 150 tys. mniej niż wiosną ub.r. Najpopularniejszy odcinek tego serialu przyciągnął 1,46 mln osób (1 kwietnia).
Pod względem udziału w rynku "O mnie się nie martw" z wynikiem 12,6 proc. (10,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49) miał trzecie miejsce w swoim paśmie, za Polsatem i TVN. Natomiast serial "Rodzinka.pl" ze średnim udziałem 9 proc. w grupie ogólnej dał Dwójce dopiero czwarte miejsce, za Polsatem, TVN i Jedynką. Ta produkcja lepiej wypadła w grupie komercyjnej, w której z udziałem 11,7 proc. dała stacji trzecie miejsce (za TVN i Polsatem).
TVP 2 chce kontynuować oba seriale. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 07.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.