Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 13, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska naczelną ”Naj”

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska 18 kwietnia obejmie stanowisko redaktor naczelnej tygodnika ”Naj” (G+J Polska). Zastąpi Magdalenę Henning-Rosiecką, która odchodzi z wydawnictwa.

Z ”Naj” odchodzi też kierownictwo redakcji – wicenaczelni Hanna Guttman, Justyna Nowicka, Małgorzata Leonczak-Szulc oraz dyrektor artystyczny Adam Olchowik. Nowa naczelna nie informuje, kto będzie tworzył nowe kierownictwo redakcji. Katarzyna Nazarewicz-Sosińska ostatnio była naczelną miesięcznika ”Premiery”, gdzie pracowała do końca marca. Kandydowała też na stanowisko szefa TVP 3. Jest stałym współpracownikiem Polskiego Radia i TVP. W TVP 2 prowadzi cotygodniowy program ”Pytanie na śniadanie” oraz ”Magazyn Ekspres Reporterów”. W przeszłości była już naczelną ”Naj”, szefowała też ”Na żywo”, ”Marie Claire” i ”Expressowi Wieczornemu”.

(ML, 13.04.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 13, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Wyborcza" od piątku za 1,50 zł

W związku z wejściem na rynek od 18 kwietnia nowej gazety – "Dziennika" Axel Springer Polska - Agora SA postanowiła obniżyć cenę "Gazety Wyborczej". Od jutra będzie ona kosztować 1,50 zł w całym kraju.

”Dziennik” ma kosztować właśnie 1,50 zł. Agora tłumaczy, że chce, by czytelnicy ”mogli dokonywać wyboru, kierując się jedynie jakością, a nie względami ekonomicznymi”. Dlatego cena ”GW” spadnie do 1,50 zł z obecnych 2 zł (w Warszawie: 2,80 zł). W wydanym komunikacie Agora pisze ponadto: ”Koncern Axel Springer, prawdopodobnie obawiając się, że niemiecki format trudno przyjmie się na rynku silnie zakorzenionych gazet rodzimych, rozpoczął agresywną wojnę cenową. Ten niemiecki koncern zdobył doświadczenie rynkowe głównie w segmencie tabloidów, gdzie wprowadził drastyczne obniżanie ceny jako dominujący sposób walki o sprzedaż.” W komunikacie podkreślono też, że strategia sprzedaży ”Dziennika” jest ”atakiem na cały segment gazet opiniotwórczych w Polsce”. – Ten komunikat Agory mówi sam za siebie i nie wymaga komentarza. Springer ma zaufanie do czytelników, to oni podejmą decyzję, którą gazetę będą czytać – mówi rzecznik zarządu Axel Springer Polska Michał Fijoł. – To bardzo dobry ruch Agory. Nie ma wątpliwości, że skoro istnieją dwa produkty o zbliżonej jakości, to czytelnik będzie kierował się ceną – mówi Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych SA, współwłaściciela ”Super Expressu”. Przypomnijmy, że wydawca ”SE” oskarżył Axel Springer Polska o dumping, gdy na rynku pojawił kosztujący złotówkę ”Fakt”, a po roku sam obniżył cenę ”SE” do złotówki. - Uważam, że również ”Rzeczpospolita” powinna obniżyć cenę, mimo że ”Dziennik” na pewno bardziej zagraża ”Wyborczej” – twierdzi Zbigniew Benbenek. – Podejrzewam, że nie będziemy brali udziału w wojnie cenowej, chociaż żadne decyzje zarządu jeszcze nie zapadły – mówi Jolanta Wiśniewska, dyrektor działu marketingu i promocji w ”Rzeczpospolitej”. – Nie raz już na rynku odbywały się tego typu gry i ”Rzeczpospolita” w nich nie uczestniczyła – dodaje. Zagłosuj: czy Agora robi słusznie, obniżając cenę "Gazety Wyborcczej” do 1,5 zł?

(KRZ, 13.04.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo