Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 12, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Just zdobyła budżet InterCity

Agencja reklamowa Just wygrała przetarg na obsługę marki InterCity, należącej do PKP Intercity.

Kampania, którą zrealizuje Just, rozpocznie się jeszcze tej wiosny. Będzie to pierwsza w historii ogólnopolska kampania wizerunkowo-produktowa spółki. Do tej pory PKP Intercity realizowała jedynie lokalne kampanie produktowe. Na krótkiej liście przetargu, obok Just, znalazła się Euro RSCG Warsaw.

(MŁ, 12.04.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.