Promocja Orlenu: "Kto rozszyfruje, za darmo tankuje"
11.04.2006, 09:39
Agencja Mather Communications przygotowała promocję konsumencką PKN Orlen oraz kreację sześciotygodniowej kampanii reklamowej. Media zaplanował i zakupił Starcom.
W promocji (pod hasłem ”Kto rozszyfruje, za darmo tankuje”) PKN Orlen namawia do rozwiązywania zagadek i wygrania bezpłatnego tankowania. Klienci co tydzień (akcja trwa do 20 maja) muszą odgadnąć, jaka znana osoba tankowała na stacjach Orlenu. Kierowcy, którzy wyślą SMS-a z rozwiązaniem i zrobią zakupy za 65 złotych, mogą wygrać darmowe tankowanie za 500 zł. Promocję wspiera kampania reklamowa w stacjach radiowych (m.in. Radio Zet, Program III Polskiego Radia), w dziennikach (”Gazeta Wyborcza”, ”Fakt”) i tygodnikach (”Wprost”, ”Auto Świat”).(JW, 11.04.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










