Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Promocja Orlenu: "Kto rozszyfruje, za darmo tankuje"

Agencja Mather Communications przygotowała promocję konsumencką PKN Orlen oraz kreację sześciotygodniowej kampanii reklamowej. Media zaplanował i zakupił Starcom.

W promocji (pod hasłem ”Kto rozszyfruje, za darmo tankuje”) PKN Orlen namawia do rozwiązywania zagadek i wygrania bezpłatnego tankowania. Klienci co tydzień (akcja trwa do 20 maja) muszą odgadnąć, jaka znana osoba tankowała na stacjach Orlenu. Kierowcy, którzy wyślą SMS-a z rozwiązaniem i zrobią zakupy za 65 złotych, mogą wygrać darmowe tankowanie za 500 zł. Promocję wspiera kampania reklamowa w stacjach radiowych (m.in. Radio Zet, Program III Polskiego Radia), w dziennikach (”Gazeta Wyborcza”, ”Fakt”) i tygodnikach (”Wprost”, ”Auto Świat”).

(JW, 11.04.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.