Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PSL wprowadza nowy logotyp, zdaniem specjalistów jest on udany

Tak wygląda nowe logo PSL

Nowe logo Polskiego Stronnictwa Ludowego (PSL) zdaniem przedstawicieli agencji brandingowych jest prostsze i bardziej nowoczesne. Dotychczasowe służyło partii ćwierć wieku.

Koniczynę z ogonkiem, składającą się z czterech zielonych serduszek, z białym akronimem PSL, wkrótce zastąpi prostsze logo partii - podała "Rzeczpospolita". Nowy logotyp partii widoczny jest już m.in. na profilu PSL na Twitterze. Również składa się z koniczyny, która jest symbolem wartości ludowych partii. Nowy znak PSL ma pomóc zmienić wizerunek partii. 

Czy to się uda? - Dobrze, że nowe logo nie jest zupełnie nowym znakiem. Jest bardziej współczesne od poprzedniego i zdecydowanie prostsze. Natomiast w dzisiejszych czasach sam znak to za mało. Jeśli za zmianą wizualną nie idą faktyczne, odmładzające zmiany strukturalne – jego wiarygodność zdewaluuje się w okamgnieniu - uważa Mateusz Lipski, dyrektor strategiczny Progressivo PSV. 

Piotr Ręczajski, strategic director i partner w Mamastudio, podkreśla, że zmiany, jakie wprowadzono w logo PSL, to wyłącznie lifting. - Nowy znak zachowuje 90 procent obecnego kapitału wizualnego PSL. Kierunek zmian dobry: znak został jednoznacznie uproszczony, zwiększyła się jego czytelność. Jeśli chodzi o poziom egzekucji, to uważamy, że jest nieszczególny. Ten kierunek myślenia mógłby być lepiej wysycony. Nowy znak ma mało elementów indywidualizujących - dodaje Ręczajski.

Z rzecznikiem prasowym PSL nie udało nam się wczoraj skontaktować. A biuro prasowe nie odpowiedziało na nasze pytania.

(DR, 19.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.