Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Jakubowski przewodniczącą jury Effie Awards 2016

Anna Jakubowski (fot. materiały prasowe)

Anna Jakubowski, która do czerwca br. będzie dyrektor generalną Coca-Cola Poland Services, została przewodniczącą jury tegorocznej edycji konkursu Effie Awards, który nagradza efektywność działań komunikacyjnych marek.

Tegoroczne jury Effie Awards podzielone jest na siedem grup eksperckich, które oceniają prace w poszczególnych kategoriach. Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, poprowadzi grupę oceniającą kategorie: Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Żywność. Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu w Amice, oceniać będzie prace zgłoszone do kategorii: Artykuły nieżywnościowe, Dobra konsumenckie, Leki i suplementy diety, Uroda i pielęgnacja. Grupa Renaty Wasiak-Sosnowskiej, CEO Havas Media, zajmie się kategoriami: Brand experience, Edukacja społeczna i kampanie CSR, Media, kultura i rozrywka, Pro bono, Promocja miejsc. Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu Play, stanie na czele grupy oceniającej kategorie: Bankowość, Motoryzacja, Telekomunikacja, Ubezpieczenia i inwestycje. Agnieszka Sora, dyrektor zarządzająca GfK Polonia, oceni kategorie: Launch, Long term marketing excellence. Grupa szósta pod przewodnictwem Michała Wolniaka, chief strategy officera VML Poland, będzie oceniać kategorie: E-commerce, Retail, Technology & innovation, Usługi. Grupa jurorska pod kierownictwem Grzegorza Markowskiego, partnera w CPC, zajmie się kategoriami: Branded content, Business-to-business, Limited budget.

Nagrody zostaną wręczone 24 października 2016 podczas gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Konkurs organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

(DR, 17.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.