Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 10, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania reklamowa kawy Tchibo

W telewizji i na nośnikach outdoorowych trwa kampania reklamowa kawy Tchibo Exclusive (Tchibo Warszawa).

Spot adaptowany przez agencję reklamową Scholz & Friends emitowany jest w TVP, Polsacie, TVN-ie, TV 4 i TVN Siedem. Jego producentem jest Bakery Films Hamburg. Kampanię wspierają reklamy umieszczone na nośnikach reklamy zewnętrznej we wszystkich większych miastach. Media zaplanował i kupił Initiative Warszawa. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki. Dodatkowo Tchibo sponsoruje program ”Świat według blondynki” Beaty Pawlikowskiej w Radiu Zet. Tematem kolejnych programów będą kraje, w których uprawia się kawę.

(MAZ, 10.04.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.