Dwanaście wiosennych nowości TVN Style
10.04.2006, 09:10
Kanał tematyczny TVN Style odświeża wizerunek i wprowadza wiosenną ramówkę. Prowadzącymi nowe programy będą znani dziennikarze, a jednym ze stałych gości - Jolanta Kwaśniewska.
W kwietniu i maju na antenie stacji pojawi się dwanaście nowych programów: siedem polskich i pięć zagranicznych. Gospodynią nowego programu o gotowaniu i prowadzeniu domu pt. ”Tessa w domu” będzie włoska arystokratka Tessa Capponi-Borawska, autorka książek kucharskich. Magazyn o modzie pt. ”Lekcja stylu” poprowadzą Sylwia Paszkowska i Katarzyna Montgomery. Jego stałym gościem będzie żona byłego prezydenta - Jolanta Kwaśniewska (sobota, 10.30). Program poświęcony urodzie i kosmetykom ”Salon piękności” poprowadzą Klaudia Carlos i Katarzyna Bosacka (sobota, 10.00). Na antenie pojawi się też reality dokument ”Młodsza, piękniejsza, szczęśliwsza”, prezentujący przemiany wyglądu 10 kobiet, które zdecydowały się poddać zabiegom upiększającym i operacjom plastycznym - poprowadzi go Marta Kuligowska (sobota, 18.00). Prowadzącymi program poświęcony wydarzeniom towarzyskim polskiego show-biznesu - ”Magiel towarzyski” - zostali Karolina Korwin Piotrowska i Tomasz Kin (niedziela, 10.30), a program poradnikowy dla młodych rodziców ”Mamo, już jestem” poprowadzi Monika Tarka-Kilen (sobota, 15.00). Z kolei kulisy telewizyjnych planów najpopularniejszych produkcji TVN-u pokaże magazyn ”Telewizja od kuchni”. Wśród propozycji zagranicznych królować będą formaty poradnikowe: ”Seks inspektorzy”, ”Jak się nie ubierać?”, ”Coś więcej niż cztery ściany”, ”Kto tu rządzi?”. TVN Style pokaże ponadto serial ”Biografie” prezentujący sylwetki znanych kobiet XX wieku. Odświeżenie marki TVN Style oraz wprowadzenie nowej ramówki zostaną wsparte kampanią reklamową, która ma na celu zbudowanie wizerunku TVN Style jako telewizji kobiecej o charakterze poradnikowym. Kampania rozpocznie się w połowie kwietnia, jednak jej główną część zaplanowano na maj. Media wykorzystane w kampanii to przede wszystkim prasa i outdoor. Kampania prasowa obejmie TV guide’y (”Gazeta Telewizyjna” – dodatek do ”Gazety Wyborczej”, ”Tele Tydzień”, ”Tele Świat”, ”To & Owo”) i prasę kobiecą (m.in. ”Twój Styl”, ”Claudia”, ”Świat Kobiety”, ”Viva!”, ”Przyjaciółka”, ”Tina”). Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Just. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.(ASA, 10.04.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










