Adam Nawałka do 2018 roku ambasadorem marki 4Move
Adam Nawałka promuje 4Move (fot. materiały prasowe)
Trener reprezentacji Polski w piłce nożnej Adam Nawałka został ambasadorem kolejnej marki - promuje napoje izotoniczne 4Move (FoodCare). Kontrakt obowiązuje do mistrzostw świata w Rosji w 2018 roku.
Kampania BTL prowadzona jest pod hasłem "The best trainers recommend". Nawałka to kolejny trener promujący markę - w kampaniach występuje także Jose Mourinho. Wiesław Włodarski, prezes i założyciel FoodCare, stwierdził w komunikacie, że strategia marki opiera się na rekomendacji najlepszych trenerów świata, dlatego w roli kolejnego ambasadora obsadzono Nawałkę.
FoodCare planuje działania reklamowe z udziałem selekcjonera w Internecie i radiu. Wizerunek Nawałki pojawi się także na opakowaniach produktów i w materiałach reklamowych.
Za kreację kampanii odpowiada firma FoodCare. Za zakup mediów dom mediowy ZenithOptimedia.
Selekcjoner reprezentacji występuje także w kampanii operatora Play (P4). O wizerunku Adama Nawałki pisaliśmy w tekście pt. "Nawałka bez nawijki" w styczniowo-lutowym numerze "Press".
(DR, 07.05.2016)










