Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 07, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kwietniowa kampania Opla Astry III

Agencja reklamowa McCann Erickson przygotowała kampanię reklamową samochodu Opel Astra III. Działania promocyjne są adresowane do mężczyzn w wieku 28-40 lat.

Kampania ruszyła 3 kwietnia i obejmuje: telewizję, prasę, kino i Internet. 30-sekundowe spoty telewizyjne pokażą: TVP, Polsat, TVN i Discovery. Reklamy prasowe trafią m.in. do dzienników ogólnopolskich (“Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”) i tygodników opinii (“Newsweek Polska”, “Polityka” i “Wprost”). Kinowa wersja spotu została wydłużona do 45 sekund i będzie wyświetlana na ekranach Multikina, Cinema City i Silver Screen. Za internetową część kampanii odpowiada agencja interaktywna Zentropy Partners, należąca do McCann Erickson. Kampania internetowa obejmuje portale Onet.pl i Gazeta.pl. Media zaplanował i wykupił Universal McCann.

(AG, 07.04.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.