Kwietniowa kampania Opla Astry III
07.04.2006, 09:41
Agencja reklamowa McCann Erickson przygotowała kampanię reklamową samochodu Opel Astra III. Działania promocyjne są adresowane do mężczyzn w wieku 28-40 lat.
Kampania ruszyła 3 kwietnia i obejmuje: telewizję, prasę, kino i Internet. 30-sekundowe spoty telewizyjne pokażą: TVP, Polsat, TVN i Discovery. Reklamy prasowe trafią m.in. do dzienników ogólnopolskich (“Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”) i tygodników opinii (“Newsweek Polska”, “Polityka” i “Wprost”). Kinowa wersja spotu została wydłużona do 45 sekund i będzie wyświetlana na ekranach Multikina, Cinema City i Silver Screen. Za internetową część kampanii odpowiada agencja interaktywna Zentropy Partners, należąca do McCann Erickson. Kampania internetowa obejmuje portale Onet.pl i Gazeta.pl. Media zaplanował i wykupił Universal McCann.(AG, 07.04.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










