Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 28, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof M. Kaźmierczak debiutuje jako powieściopiszarz (wideo)

Nowa książka Kaźmierczaka jest w sprzedaży od 25 kwietnia 2016 roku

Dziś (czwartek 28 kwietnia) o godz. 18 w Domu Dziennikarza przy ul. Foksal 3/5 odbędzie się spotaknie z Krzysztofem M. Kaźmierczakiem, dziennikarzem śledczym, autorem książki "Krótka instrukcja obsługi psa" (Zysk i S-ka Wydawnictwo). Jego książka wciąga, zachwyca i wkurza.

Jeśli ktoś nie czytał dwukrotnie już nagrodzonej „Sprawy Ziętary. Zbrodni i klęski państwa” Krzysztofa M. Kaźmierczaka i Piotra Talagi, to powinien teraz sięgnąć po powieść Kaźmierczaka, zbudowaną na wątkach wieloletniego śledztwa w sprawie śmierci poznańskiego dziennikarza. Śledztwa, w którym — z bólem trzeba to przyznać — lepiej radził sobie prywatny detektyw i koledzy dziennikarza, niż prokuratury i sąd.
 Ta książka wciąga, bo autor sprawnie żongluje wątkami, pisze z pazurem i nie daje czytelnikowi chwili oddechu. Joachim, prywatny detektyw, były „pies”, czyli policjant idzie tropem zaginionego dziennikarza, by w końcu trafić na jego morderców. Jak to się skończy dla niego?
 Ta książka przeraża, bo na początku czyta się 293 stronicowy tom, jak zwykłą powieść. Ale po chwili ogarnia człowieka groza, bo zdaje sobie sprawę, że przecież tak mogło być naprawdę. A właściwie gorzej, że prawie na pewno tak było. Czytelnik wreszcie poznaje prawdę, którą najbliżsi zabitego dziennikarza znają od lat.
 Ta książka wkurza swoim zakończeniem. Żeby  je poznać, musisz czytelników po nią sięgnąć. Dla tych emocji, zachwytu i wkurzenia – warto!
Krzysztof M. Kaźmierczak jest dziennikarze śledczym. Specjalizuje się w śledztwach historycznych. Pracował w "Gazecie Poznańskiej", "Nowym Dniu" i "Super Expressie", od 2007 roku jest dziennikarzem "Głosu Wielkopolskiego". (CP)

(28.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.