Włocławskie Radio Gra urealniło cennik
07.04.2006, 09:29
Średnio o 38 proc. spadły ceny reklam w Radiu Gra Włocławek. Równocześnie zostały usztywnione rabaty.
Najdroższe 30-sekundowe spoty kosztują teraz 43 zł i są emitowane w godzinach 6-17, a za najtańsze, nadawane w godzinach 20-6, trzeba zapłacić 23 zł (w niedziele taniej o 30 proc.). Do tej pory najdroższe reklamy (bez względu na dzień tygodnia) kosztowały 80 zł, a najtańsze – 35 zł (wszystkie ceny netto). Zmiana cennika wiąże się z przejęciem stacji, grającej do stycznia jako Radio W, przez spółkę Gazeta Pomorska Media. – Gdy przejmowaliśmy stację, klienci dostawali rabaty sięgające 60-70 procent. Urealniliśmy cennik i usztywniliśmy rabaty – tłumaczy Piotr Grabowski, prezes Agencji Reklamowej Gra. – Realna cena, jaką musi obecnie zapłacić reklamodawca, jest nawet wyższa niż dotychczas – dodaje. Udział w rynku lokalnym Radia Gra Włocławek (do stycznia nadającego jako Radio W) wynosił w okresie XII 2005 – II 2006 8,3 proc. Rok wcześniej udziały stacji wynosiły 5,2 proc. (dawne woj. włocławskie, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).(KRZ, 07.04.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










