Rozstrzygnięto przetargi na promocję jabłek, których budżet wynosi 4,5 mln euro
(fot. pixabay.com)
Związek Sadowników RP rozstrzygnął dwa przetargi na kampanie promujące europejskie jabłka, których budżet łącznie wynosi 4,5 mln euro (netto).
Pierwszy przetarg wygrała Sopexa - International Marketing & Communication Agency. Jej zadaniem będzie przygotowanie kampanii pt. "Czas na jabłka z Europy", na którą Związek Sadowników RP chce przeznaczyć ok. 2,5 mln euro (netto). Akcja promocyjno-informacyjna ma być prowadzona w Egipcie i Algierii.
Zwycięzcą drugiego przetargu jest agencja Partner of Promotions, która przygotuje i przeprowadzi kampanię pod hasłem "Teraz jabłka europejskie". Kampania kosztująca 2 mln euro (netto) ma być prowadzona w Hongkongu oraz Wietnamie.
(DR, 27.04.2016)










