Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartosz Wysocki od maja będzie chief revenue officerem w Bonnier Business Polska

Array

Bartosz Wysocki, dyrektor sprzedaży Grupy Gazeta.pl (Agora SA), od 1 maja br. będzie chief revenue officerem w Bonnier Business Polska.

To nowe stanowisko w Bonnier Business Polska. - Po 11 latach w Agorze przyszedł czas na nowe wyzwanie. Chciałem pozostać w mediach najwyższej jakości, z których się wywodzę, a Bonnier Business Polska mi to zapewnia - tłumaczy Wysocki.
Do jego obowiązków będzie należał nadzór nad biurami reklamy dziennika „Puls Biznesu” i serwisów wchodzących w skład grupy wydawniczej (m.in. Pb.pl i Bankier.pl). Będzie też odpowiadał za komercjalizację projektów wydawniczo-marketingowych (rankingi, raporty, konferencje). - Te aktywa dają solidną podstawę do umacniania pozycji w budowaniu ofert „360 stopni dla biznesu”. Umożliwiają także tworzenie i dostarczanie klientom kompleksowych rozwiązań, a nie tylko tradycyjną sprzedaż reklam. Takie podejście zawsze było w centrum moich zainteresowań i edukacji - mówi Wysocki.
- Jestem pewna, że wieloletnie doświadczenie Bartosza w branży reklamowej wzmocni pozycję marek z portfolio Bonnier Business Polska na rynku mediów biznesowych - komentuje Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.
Bartosz Wysocki od 2005 roku był związany z Agorą, gdzie od 2011 roku pracował jako dyrektor sprzedaży grupy Gazeta.pl, a wcześniej był zastępcą dyrektora ds. klientów strategicznych „Gazety Wyborczej”. 1 czerwca br. na stanowisku dyrektora sprzedaży w Gazeta.pl zastąpi go Tomasz Pudlis, a w maju jego obowiązki przejmie Maciej Wicha, zastępca dyrektora segmentu Internet w Agorze. 

 

 

(JM, 23.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.