Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Salestube nową spółką w Group One

Group One stworzyła Salestube, spółkę zajmującą się obsługą biznesów e-commerce.

Spółka powstała z połączenia 2LM oraz We Love Digital. 2LM specjalizowała się w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań w obszarze e-commerce (Group One w listopadzie ub.r. przejęła pakiet większościowy tej spółki). Z kolei We Love Digital odpowiadała za performance’owe kampanie klientów Value Media. Nowa firma zatrudnia 80 osób, a szefem połączonych firm jest Kamil Wiszowaty, dotychczasowy prezes We Love Digital.
Salestube ma łączyć kompetencje performance marketingu z budową i optymalizacją sklepów e-commerce.
Portfolio usług Salestube ma obejmować działania wspierające rozwój e-biznesu na każdym etapie: od przygotowania projektu i zaplecza technologicznego, przez działania marketingowe, magazynowanie i logistykę, po obsługę procesu posprzedażowego.
Na czele Salestube stanie Kamil Wiszowaty, którego będą wspierać Maciej Idzikowski, business intelligence director (wcześniej zarządzał 2LM) i Sylwia Chmielewska, chief operation officer. Salestube pracuje dla takich klientów, jak: LOT, TUI, Nazwa.pl, Idea Bank, Tchibo, Castorama, Fera.pl, PKO Bank Polski, L’Oréal, Netia.
W skład Group One wchodzą agencje reklamowe Change i Gong, domy mediowe Value Media i Media+ oraz Salestube – agencja e-commerce performance.

 

(AMS, 20.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.