Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 11, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP spróbuje wynegocjować od YouTube lepsze warunki współpracy

(fot. pixabay.com)

Telewizja Polska chce uporządkować swoje zasoby wideo pokazywane w serwisie YouTube.com: wycofa dłuższe materiały filmowe i spróbuje wynegocjować lepsze warunki współpracy.

- Nie zamierzamy na razie wycofywać się zupełnie z YouTube - deklaruje Maciej Stanecki, członek zarządu TVP, któremu podlega segment online. Telewizja Polska wycofała już swoje treści wideo z konkurencyjnej platformy Grupy Onet.pl, a z końcem czerwca znikną one prawdopodobnie z oferty Ipli (Cyfrowy Polsat).
Inaczej nadawca publiczny podchodzi do serwisów społecznościowych, gdzie – jak podkreśla Maciej Stanecki - musi skutecznie promować swoją działalność online. Aby wypełnić to zadanie, wystarczą jednak krótkie materiały. - W przypadku YouTube w grę wchodzą wideo nieco dłuższe niż na Twitterze, Facebooku czy Instagramie, ale nieprzekraczające trzech minut. Dobrze tu sprawdzają się teasery, wideoklipy, ale już ośmiominutowe całe skecze kabaretowe powinny być dostępne wyłącznie w naszych serwisach - tłumaczy Stanecki. - Przyglądamy się też uważnie, czy współpraca biznesowa z YouTube nie mogłaby być dla nas bardziej korzystna – dodaje członek zarządu telewizji publicznej. Obecnie TVP współpracuje z YouTube na zasadach, jakie Google (właściciel serwisu) oferuje każdemu youtuberowi przy danym poziomie oglądalności. Z naszych informacji wynika, że TVP chciałaby wynegocjować dla siebie lepsze warunki.
- Dzisiaj widzimy, że pewne zaszłości historyczne, związane z nieodpowiednią dbałością o warunki obecności materiałów TVP w sieci, szkodzą naszej marce. Na razie analizujemy kilka możliwości. Jeżeli dojdziemy do wniosku, że taki ruch jest w najlepszym interesie Telewizji Polskiej, to nie zawahamy się przed usunięciem wszystkich naszych filmów z YouTube – stwierdza Maciej Stanecki.
Kanał ITVP (powstał w 2006 roku) na YouTube jest jednym z najpopularniejszych wśród mediów pod względem subskrypcji (obecnie subskrybuje go 203 tys. użytkowników). Znalazło się na nim dotychczas ponad 5,7 tys. filmów, które łącznie wyświetlono 441,9 tys. razy. Poza tym TVP ma jeszcze inne kanały, m.in. TVP Info, TVP Historia czy dziecitvp.

(KOZ, RUT, 11.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.