Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 05, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Vichy Laboratoires reklamuje serum antycellulitowe

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała adaptację reklam, a dom mediowy Optimedia (ZenithOptimedia Group) zaplanował i kupił media kampanii wprowadzającej na rynek preparat Lipocure Vichy Laboratoires (L'Oreal Polska).

Prowadzona do końca czerwca kampania ma poinformować o wprowadzeniu na rynek serum antycellulitowego Lipocure marki Vichy Laboratoires i wyjaśnić jego działanie. W kreacji wykorzystano pomysł, aby cellulit przedstawić jako wgłębienia na skórzanej kanapie. Działania reklamowe obejmą stacje telewizyjne (m.in. TVP, TVN, Polsat), nośniki reklamy zewnętrznej w ośmiu największych miastach Polski i prasę (m.in. ”Zwierciadło, ”Glamour”, ”Cosmopolitan”, ”Twój Styl”, ”Newsweek Polska”).

(JW, 05.04.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.