Vichy Laboratoires reklamuje serum antycellulitowe
05.04.2006, 09:40
Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała adaptację reklam, a dom mediowy Optimedia (ZenithOptimedia Group) zaplanował i kupił media kampanii wprowadzającej na rynek preparat Lipocure Vichy Laboratoires (L'Oreal Polska).
Prowadzona do końca czerwca kampania ma poinformować o wprowadzeniu na rynek serum antycellulitowego Lipocure marki Vichy Laboratoires i wyjaśnić jego działanie. W kreacji wykorzystano pomysł, aby cellulit przedstawić jako wgłębienia na skórzanej kanapie. Działania reklamowe obejmą stacje telewizyjne (m.in. TVP, TVN, Polsat), nośniki reklamy zewnętrznej w ośmiu największych miastach Polski i prasę (m.in. ”Zwierciadło, ”Glamour”, ”Cosmopolitan”, ”Twój Styl”, ”Newsweek Polska”).(JW, 05.04.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










