Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 05, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wicedyrektor TVP 1 Daniel Czarnecki odchodzi z telewizji

Daniel Czarnecki, zastępca dyrektora Programu 1 ds. ekonomicznych, rozstaje się z Telewizją Polską.

Formalnie będzie zatrudniony w TVP jeszcze do końca kwietnia br., ale prawdopodobnie wykorzysta w tym czasie urlop. Odchodzi za porozumieniem stron. - Nie komentuję – ucina Daniel Czarnecki, pytany o przyczynę rozstania.
Daniel Czarnecki pracował w telewizji publicznej 12 lat. Zastępcą dyrektora TVP 1 ds. ekonomicznych został w styczniu 2012 roku. Wcześniej był m.in. kierownikiem działu projektów strategicznych i restrukturyzacji w biurze planowania i kontrolingu.

(RUT, 05.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Sonda 2" ma średnio 1,03 mln widzów

"Sondę 2" prowadzi dr Tomasz Rożek (fot. mat. TVP)

Program popularnonaukowy "Sonda 2" po trzech tygodniach emisji przyciąga do TVP 2 średnio 1,03 mln widzów.

Audycja nawiązuje do emitowanej przed laty "Sondy" Andrzeja Kurka i Zdzisława Kamińskiego. Prowadzi ją Tomasz Rożek - z wykształcenia fizyk, szef działu Nauka i gospodarka w tygodniku "Gość Niedzielny". Dwójka emituje ten program od 14 marca, w poniedziałki o godz. 21.50, pokazując po dwa odcinki rozdzielone krótką przerwą reklamową.
W każdym tygodniu więcej widzów przyciąga wcześniejszy odcinek "Sondy 2". Dotychczas najwięcej osób – 1,34 mln - obejrzało odcinek z 14 marca, gdy program debiutował. Średnio w czasie emisji "Sondy 2" Dwójka ma 8,3 proc. udziału w rynku (6,6 proc. w grupie komercyjnej 16-49). W obu grupach stacja wypada w tym paśmie gorzej niż Polsat i TVN, a lepiej niż TVP 1. Liderem pasma jest Polsat (15,6 proc. w grupie ogólnej i 21,1 w komercyjnej) przed TVN (15,4 proc. i 17,4 proc.). Udział Jedynki wynosi 4,3 proc. (2,9 proc. w grupie komercyjnej).
Do końca stycznia br. w poniedziałki o 21.50 Dwójka emitowała program publicystyczny "Tomasz Lis na żywo". Średnio w sezonie 2015/2016 przyciągał on 2,18 mln osób.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 06.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.