Temat: media narodowe

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 31, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Moc zostanie prezesem Radia Opole - był już jego redaktorem naczelnym

Piotr Moc będzie prezesem Radia Opole. Zastąpi Pawła Frącza.

O tym, że Piotr Moc pokieruje opolską rozgłośnią, poinformowały lokalne media w Opolu. Moc potwierdził "Presserwisowi", że będzie prezesem Radia Opole, ale czeka jeszcze na oficjalną nominację.
Piotr Moc w Radiu Opole prowadzi program ”Loża radiowa” i debaty z udziałem opolskich parlamentarzystów. W latach 2007-2013 był dyrektorem programowym i redaktorem naczelnym rozgłośni. Wcześniej był opolskim reporterem RMF FM (1997-2007), dyrektorem programowym raciborskiego Radia Vanessa (1995-1996), redaktorem naczelnym Radia Park w Kędzierzynie-Koźlu (1993-1995) oraz redaktorem naczelnym Radia Sygnałów WSP Opole (1986-1990).
Paweł Frącz Radiem Opole kierował od 2011 roku. Wcześniej był członkiem zarządu radia ds. technicznych. Jest profesorem Politechniki Opolskiej.
Od połowy marca br. Radio Opole ma nową radę nadzorczą: Artura Rafała Kamińskiego (radny powiatu nyskiego z PiS), Rolanda Mutwina (w 2005 roku kandydował do Sejmu z listy PiS) oraz Piotra Piłata (z kluczborskiego koła PiS).

(KOZ, 31.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: media narodowe

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 01, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Plus gra przeboje z nutą nostalgii

Kampania potrwa do końca kwietnia

Sieć Radio Plus zmieniła liner antenowy i ruszyła z kampanią wizerunkową.

Radio Plus od dzisiaj posługuje się hasłem ”Radio Plus – przeboje z nutą nostalgii”, które zastąpiło ”Radio Plus – moc przebojów”. – ”Przeboje z nutą nostalgii” to hasło, które naszym zdaniem dobrze oddaje to, co właśnie teraz prezentuje Radio Plus – wyjaśnia dyrektor programowy sieci Piotr Rzepka. Plus gra przeboje lat 60., 70. i 80. XX wieku.
Równocześnie ruszyła kampania pod tym samym hasłem, połączona z zabawą antenową, w której nagrodami jest sprzęt RTV AGD. Działania reklamowe potrwają do końca kwietnia. W kampanii wykorzystane zostaną nośniki reklamy zewnętrznej w wybranych miastach, w których dostępne jest Radio Plus (m.in. Kraków, Gdańsk, Bydgoszcz, Olsztyn i Gniezno). Za kreację odpowiada zarządzająca siecią Grupa Radiowa Time, a media zaplanował dom mediowy Starcom.

(KOZ, 01.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY