Temat: programy telewizyjne

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 31, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maja Popielarska znana z anten TVN w reklamach marketów budowlanych Bricomarché

Maja Popielarska, prezenterka TVN, występuje w kampanii promującej sieć marketów budowlanych Bricomarché (Grupa Muszkieterów).

Kampania z udziałem Popielarskiej informuje o produktach dostępnych w marketach w promocyjnych cenach. Działania prowadzone są m.in. w telewizji i Internecie (kampania display, mailingi, AdWords). W konkursie dla klientów "Pomysł na ogród" Maja Popielarska jest przewodniczącą jury.
Za kampanię odpowiada Liquid Thread z Grupy Starcom.


(DR, 31.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 31, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Young & Rubicam wygrała przetarg reklamowy Grupy Lotos

Array

Grupa Lotos, która w styczniu br. zaprosiła do przetargu agencje reklamowe, wybrała do współpracy agencję Young & Rubicam - wynika z ustaleń "Presserwisu".

Przetarg dotyczył kompleksowej (ATL, BTL, digital) obsługi strategiczno-kreatywnej. Zwycięska agencja będzie obsługiwać Grupę Lotos przez trzy lata. Grupa Lotos nie komentuje naszych ustaleń. W przetargu w finalnym etapie o budżet Lotosu walczyły cztery agencje: OS3, BBDO Warszawa, Young & Rubicam i Grandes Kochonos.
W kwietniu 2013 roku wieloetapowy przetarg Grupy Lotos, do którego zgłosiło się 20 agencji, wygrała Grey Worldwide Warszawa (Grey Group). Pod koniec ub.r. projektowy przetarg Grupy Lotos wygrała agencja OS3, która zrealizowała kampanię z udziałem Roberta Kubicy pt. "Pomaganie przez tankowanie".
Równolegle Grupa Lotos prowadzi przetarg dotyczący obsługi mediowej. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w finale walczą dwa domy mediowe: Starcom, obecnie obsługujący Grupę Lotos, oraz Carat.
Grupa Lotos jest drugą największą firmą w Polsce i szóstym koncernem pod względem przychodów w Europie Środkowo-Wschodniej. Tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzi kilkanaście spółek zależnych. Jedną z kluczowych spółek jest Lotos Paliwa, która zarządza siecią ponad 400 stacji benzynowych.

(AMS, 31.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY