Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 04, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Unilever reklamuje czarno-żółte lody

Agencja McCann Erickson przygotowała kampanię reklamową dla Kolorków: czarno-żółtych, barwiących język lodów Algidy (Unilever Polska).

Animowany spot reklamowy od dzisiaj pojawia się w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN-ie, Cartoon Network, MiniMini, Jetix. Kampanię wspierają także działania w punktach sprzedaży. Media zaplanował i kupił Initiative Warszawa. Kampania skierowana jest do dzieci w wieku 6-11 lat.

(MAZ, 04.04.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.