Przebudowa struktury wydawniczej ”Gazety Wyborczej”
04.04.2006, 00:00
Od wczoraj szefem segmentu i jednocześnie wydawcą ”Gazety Wyborczej” (Agora SA) jest Stanisław Turnau. Za wynik oddziałów lokalnych ”GW” będzie odpowiadał Wojciech Fusek, wydawca zamkniętego ”Nowego Dnia”.
Do tej pory szefem segmentu ”GW” był wiceprezes Agory Piotr Niemczycki. Pozostając w zarządzie spółki, będzie jednak nadzorował ten segment, tak jak nadzorował już wcześniej pion druku i kolportażu. Stanisławowi Turnauowi podlegają teraz bezpośrednio: redakcja, wydawnictwo, marketing, Internet i projekty specjalne. Kompetencje, jakie Turnau miał wcześniej jako dyrektor pionu wydawnictwo, zostały teraz podzielone między trzy nowe stanowiska: dyrektora sprzedaży reklam i ogłoszeń, dyrektora wydawniczego i dyrektora ds. rozwoju. Dyrektorem sprzedaży reklam i ogłoszeń ”GW” w całym kraju został Marek Tretyn (dotychczas podlegały mu tylko warszawskie działy wspierające sprzedaż). Jest on odpowiedzialny za projekt zmian w sprzedaży ”GW” realizowany pod hasłem ”Cała naprzód”. Dyrektorem wydawniczym ds. regionalnych dyrektorów wydawniczych został Wojciech Fusek, ostatnio wydawca ”Nowego Dnia”, a wcześniej przez cztery lata szef oddziałów ”GW”. Będzie odpowiadał za wynik oddziałów lokalnych. Dotychczasowy szef ds. oddziałów Tomasz Józefacki został dyrektorem ds. rozwoju – odpowiada za projekty technologiczne i biznesowe. – Zmiany mają na celu usprawnić zarządzanie pionem wydawniczym ”Gazety Wyborczej” w tych trudnych i ciekawych czasach – mówi Stanisław Turnau.(GK, 04.04.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










