Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 14, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF FM i Radio Zet tracą, a Jedynka i Trójka zyskują udziały w rynku (rok do roku)

(fot. pixabay.com)

Wśród największych rozgłośni ogólnopolskich, w okresie grudzień ub.r. – luty br. w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej, słuchalność zwiększyły Program I i III Polskiego Radia. Rekordowe wyniki odnotowały Tok FM i Antyradio.

Jak wynika z badania Radio Track realizowanego przez Millward Brown, w fali grudzień 2015 – luty 2016 RMF FM miał 23,8 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza spadek z 25,8 proc. rok wcześniej. Słuchalność Radia Zet zmniejszyła się z 13,8 proc. do 13,6 proc. Radiowa Jedynka odnotowała wzrost z 8,9 proc. do 9,4 proc., a Trójka z 7 proc. do 8,4 proc.
Wśród rozgłośni ponadregionalnych najwyższą słuchalność uzyskało Radio Vox FM (wzrost z 3,7 proc. do 4,2 proc.). Do 1,5 proc. urósł udział Antyradia (z 0,9 proc.). To najlepszy dotąd wynik tej rozgłośni – w ub.r. zwiększyła ona zasięg dzięki częstotliwości Radia Zet Chilli. Swój rekord zanotowało również Radio Tok FM (1,9 proc., wzrost z 1,3 proc.). W poprzedniej fali, listopad 2015 – styczeń 2016 – rozgłośnia Agory i Polityki miała wynik 1,8 proc.
Najchętniej słuchaną siecią pozostało Radio Eska, jednak jej udział zmniejszył się z 7,8 proc. do 6,7 proc. Słuchalność regionalnych stacji publicznych zrzeszonych w Audytorium 17 wyniosła 5 proc. (spadek z 5,3 proc.), RMF Maxxx – 2,9 proc. (spadek z 3,1 proc.), Złotych Przebojów – 2,8 proc. (spadek z 3,4 proc.), Radia Plus – 1,9 proc. (spadek z 2,1 proc.), Radia Wawa – 1,2 proc. (wzrost z 0,6 proc.), Radia Zet Gold – 0,8 proc. (spadek z 1,2 proc.), Rock Radia – 0,6 proc. (wzrost z 0,5 proc.), a Radia Pogoda – 0,4 proc. (w analogicznym okresie ub.r. rozgłośnie dzisiaj tworzące tę sieć miały 0,3 proc.).  

Słuchalność radia
Create bar charts

(KOZ, 14.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.