Heyah przedłuża kampanię
03.04.2006, 09:30
Kampanię ”Ładujesz podwójnie” sieci komórkowej Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) przedłużono do końca kwietnia.
Zaplanowaną początkowo do końca marca akcję (trwa od 15 lutego) przedłużono z powodu dużego zainteresowania ofertą. Do jej prezentacji wykorzystano kreację, w której pojawiają się motywy i postaci z serialu ”Czterej pancerni i pies”. Akcja objęła wszystkie media: prasę (dzienniki ogólnopolskie i lokalne, dodatki dzienników, tygodniki, dwutygodniki młodzieżowe, pisma motoryzacyjne i komputerowe), radio (m.in. RMF FM i Radio Zet), telewizję (TVP, TVN, TVN Turbo, Polsat, TV 4, MTV Polska, Viva Polska), Internet (portale poświęcone tematyce telefonii komórkowej) oraz outdoor (billboardy i citylighty). Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah we współpracy z agencjami reklamowymi G7 i Engine. Media kupił i zaplanował Optimum Media OMD.(TW, 03.04.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










