Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook wprowadza nowe funkcje w platformie dla reklamodawców Atlas

(fot. pixabay.com)

Facebook wprowadził nowe usługi w platformie reklamowej Atlas, które mają pomóc mierzyć skuteczność kampanii reklamowych.

Nowością jest Offline Actions, narzędzie pomiarowe umożliwiające analizę związku pomiędzy sprzedażą offline a reklamami online. Reklamodawcy, którzy analizują swoje reklamy za pomocą platformy Atlas, mogą teraz wgrać dane zebrane w punktach sprzedaży i sprawdzić, czy reklamy online wpływają na decyzje zakupowe klientów.
Od wczoraj stopniowo wprowadzane jest również narzędzie Video Ad Serving, które ma ułatwić mierzenie skuteczności reklam wideo na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych. Dotychczas dane dla tych platform były podawane osobno. Narzędzie Video Ad Serving udostępniane jest reklamodawcom stopniowo - większość ma otrzymać dostęp do niego do końca marca.
Facebook udostępnił też narzędzie Path to Conversion, które umożliwia badanie, w jaki sposób reklama na różnych urządzeniach dociera do odbiorców, którzy po obejrzeniu spotu na Facebooku weszli na witrynę reklamodawcy.

(JM, 08.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.