Facebook wprowadza nowe funkcje w platformie dla reklamodawców Atlas
(fot. pixabay.com)
Facebook wprowadził nowe usługi w platformie reklamowej Atlas, które mają pomóc mierzyć skuteczność kampanii reklamowych.
Nowością jest Offline Actions, narzędzie pomiarowe umożliwiające analizę związku pomiędzy sprzedażą offline a reklamami online. Reklamodawcy, którzy analizują swoje reklamy za pomocą platformy Atlas, mogą teraz wgrać dane zebrane w punktach sprzedaży i sprawdzić, czy reklamy online wpływają na decyzje zakupowe klientów.
Od wczoraj stopniowo wprowadzane jest również narzędzie Video Ad Serving, które ma ułatwić mierzenie skuteczności reklam wideo na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych. Dotychczas dane dla tych platform były podawane osobno. Narzędzie Video Ad Serving udostępniane jest reklamodawcom stopniowo - większość ma otrzymać dostęp do niego do końca marca.
Facebook udostępnił też narzędzie Path to Conversion, które umożliwia badanie, w jaki sposób reklama na różnych urządzeniach dociera do odbiorców, którzy po obejrzeniu spotu na Facebooku weszli na witrynę reklamodawcy.
(JM, 08.03.2016)










