Dział: INTERNET

Dodano: Luty 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Według danych cennikowych wydatki na reklamę w radiu wzrosły o ponad 21 proc.

W styczniu br. cennikowe wpływy stacji radiowych z reklam były o 21,2 proc. wyższe niż przed rokiem – wynika z danych Kantar Media.

Największe wpływy zanotowała Grupa RMF, która w styczniu uzyskała z reklam 163,2 mln zł (wzrost o 15,7 proc. w porównaniu ze styczniem ub.r.). Cennikowe przychody Eurozetu z tego tytułu wzrosły o 23,8 proc. (do 110,9 mln zł), Grupy Radiowej Agory – o 45,6 proc. (do 67,6 mln zł), Grupy Radiowej Time – o 14,5 proc. (do 60,9 mln zł), a Polskiego Radia – o 11,3 proc. (do 43,6 mln zł).
Najwięcej na reklamę w radiu w styczniu br. przeznaczyła firma Aflofarm – według danych cennikowych było to 91,9 mln zł (o 16,6 proc. więcej niż w tym okresie ub.r.). Wśród największych reklamodawców znalazły się też: Metro Group z 21,4 mln zł (wzrost o 19,8 proc.) i Olimp Laboratories z 21,1 mln zł (wzrost o 11,8 proc.).

(KOZ, 17.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.