"Wired" blokuje użytkowników adblockerów
10.02.2016, 09:46
(fot. pixabay.com)
Amerykański magazyn popularnonaukowy “Wired” zapowiedział wprowadzenie ograniczenia w dostępie do swojego serwisu online dla użytkowników korzystających z oprogramowania blokującego reklamy internetowe.
Za kilka tygodni osoby korzystające z tzw. adblockerów stracą dostęp do zasobów serwisu Wired.com. Wydawca pisma zamierza zaoferować im alternatywne rozwiązanie: w zamian za miesięczną opłatę 3,99 dol. będą mieli dostęp do serwisu w wersji bez reklam. Według danych magazynu “Wired” co piąty czytelnik jego serwisu internetowego korzysta z oprogramowania blokującego reklamy.
Podobne rozwiązania wprowadziły niedawno m.in. niemiecki dziennik “Bild” i brytyjski “City AM”.
(LL, 10.02.2016)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










