Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 31, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Multimedia reklamuje się w prasie, radiu, Internecie i za pomocą outdooru

Agencja reklamowa Visane i dom mediowy PRO Media House przygotowały kampanię firmy Multimedia Polska.

Celem kampanii jest poinformowanie o usługach internetowych oferowanych przez Multimedia, co ma się przełożyć na zwiększenie liczby abonentów. Działania reklamowe mają także spowodować wzrost świadomości marki. W reklamie obecnej w prasie codziennej, radiu, Internecie i na ulicach wykorzystano motyw myszki komputerowej jako boksera walczącego o tani Internet. Multimedia Polska jest dostawcą telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i telefonii stacjonarnej.

(MAZ, 31.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.