Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 31, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dunlop w Discovery Channel

Firma Dunlop, producent opon, została sponsorem pasma programowego ”Po godzinach” w Discovery Channel. Współpraca potrwa dwa miesiące.

Od 3 kwietnia do końca maja 2006 roku Dunlop będzie sponsorować pasmo emitowane od poniedziałku do piątku w godzinach 23-24. Nadawane są w nim programy adresowane do męskiej części widowni, m.in.: ”Fani czterech kółek”, ”Narodziny samochodu wyścigowego” czy ”Amerykański hot-rod”.

(ASA, 31.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.