Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 31, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SPC House of Media zdobył budżet sieci sklepów Żabka

Dom mediowy SPC House of Media wygrał przetarg na obsługę firmy Żabka Polska SA, właściciela sieci sklepów Żabka.

W drodze przetargu dział marketingu szuka firm, które przygotują pierwszą telewizyjną kampanię sklepów. Nie wybrano jeszcze agencji reklamowej, która przygotuje kreację kampanii – decyzja zapadnie w najbliższych dniach. Do przetargu zaproszono pięć agencji - m.in. Young & Rubicam, Demo Effective Launching, Red 8 Communications Group - oraz trzy domy mediowe, m.in. Starcom. Zwycięskie firmy przygotują pierwszą dużą kampanię Żabki, o charakterze wizerunkowo-produktowym. Rozpocznie się ona pod koniec kwietnia.

(MŁ, 31.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.