Jarosław Kuźniar rozbudował swój serwis Goforworld.com
(fot. materiały prasowe)
Wczoraj zadebiutowała nowa wersja serwisu Goforworld.com - podróżniczego start-upu Jarosława Kuźniara, prowadzącego program "Dzień dobry TVN". Zmienił się layout strony, uruchomiono też m.in. sklep internetowy.
Goforworld.com to uruchomiony i prowadzony przez Jarosława Kuźniara serwis internetowy o podróżach połączony z ofertą biura turystycznego. Zmiany zostały wprowadzone w rok po starcie serwisu. Nową wersję przygotowała agencja marketingowa Płodni.com. - Serwis wcześniej przypominał bloga, a obecnie wygląda już jak rozbudowany portal - wyjaśnia Łukasz Wata, dyrektor kreatywny Płodni.com.
Podzielono go na działy: Podróże, Artykuły, Sklep, Wydarzenia, Ludzie. Sekcja Podróże informuje o wyjazdach organizowanych przez biuro podróży Kuźniara - Goforworld.com. Natomiast w sklepie internetowym można kupić m.in. gadżety z logo serwisu (np. portfel, termos, plecak). - Obserwujemy duże zainteresowanie sklepem, będziemy go rozwijać i sprzedawać pod naszą marką coraz więcej gadżetów premium przydatnych nie tylko podczas podróży - zapewnia Jarosław Kuźniar.
Kuźniar nie ujawnia, kiedy ma wystartować jego kolejny start-up dla przewodników turystycznych - Goforguide.com. - Nad serwisem Goforguide.com cały czas pracujemy, być może w tym roku będziemy gotowi, by pokazać go światu - wyjaśnia Jarosław Kuźniar.
(JM, 28.01.2016)










