Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 26, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy dyrektor TVP 1 stawia na superprodukcję zamówioną przez poprzednika

(materiały prasowe TVP)

Jan Pawlicki, dyrektor Programu 1 Telewizji Polskiej, zapowiada, że lokomotywą wiosennej ramówki stacji będzie serial „Bodo”, przygotowany jeszcze przez poprzedniego dyrektora Jedynki, Piotra Radziszewskiego. Serial ma zapoczątkować niedzielne pasmo produkcji historycznych.

- Serial o Eugeniuszu Bodo to będzie gwóźdź naszej wiosennej ramówki – mówi Jan Pawlicki. - Jego produkcja była bardzo dobrą decyzją dyrektora Radziszewskiego. To będzie absolutny hit – dodaje.
Stacja zamierza wkrótce ruszyć z promocją serialu. „Bodo” zajmie najlepsze miejsce w ramówce Jedynki: serial będzie emitowany w niedziele o 20.20. Wiosną tradycyjnie stacja nadawała w tym paśmie „Ranczo”, ale dziesiąty – i ostatni - sezon tego serialu zostanie pokazany wyjątkowo jesienią. - Emitując „Bodo”, chcemy przyzwyczaić naszych widzów, że w niedziele wieczorem mogą u nas oglądać polskie seriale historyczne – podkreśla Jan Pawlicki. Zaplanowane na jesień br. „Ranczo” będzie tu wyjątkiem. W kolejnych sezonach niedzielne pasmo mają zajmować polskie produkcje o tematyce historycznej.
Serial „Bodo” opowiada o gwieździe międzywojennego polskiego kina i kabaretu, Eugeniuszu Bodo. To największa serialowa produkcja TVP od kilkunastu lat. Producentem wykonawczym 13-odcinkowego serialu jest Akson Studio. Scenariusz napisali Piotr Derewenda i Doman Nowakowski, a reżyserowali Michał Kwieciński i Michał Rosa. W rolę Eugeniusza Bodo wcielili się: Antoni Królikowski (czasy młodości) i Tomasz Schuchardt. Anna Próchniak zagrała Norę Ney, Roma Gąsiorowska - Zulę Pogorzelską, a Patrycja Kazadi - Tahitankę Reri. W serialu występują też m.in. Filip Bobek (jako Aleksander Żabczyński) i Bartłomiej Kotschedoff (jako Adolf Dymsza).

(RUT, 26.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 26, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mariusz Wyglądała, wicedyrektor biura reklamy, odchodzi z TVP

Mariusz Wyglądała, zastępca dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej ds. strategii, odchodzi z firmy.

W TVP pracował na tym stanowisku od stycznia 2012 roku. Odpowiadał za strategię sprzedaży, politykę handlową i rozwój kanałów sprzedaży, uczestniczył też w negocjacjach z klientami i domami mediowymi. Podlegały mu zespoły analiz, strategii handlowej, wsparcia sprzedaży oraz emisji reklam. Zanim związał się z telewizją publiczną, Mariusz Wyglądała pracował w MTV Networks Polska jako head of commercial development i w Grupie Bauer Media.
Nie komentuje powodów swojego odejścia z TVP, nie podaje dalszych planów zawodowych. Rzeczniczka prasowa telewizji Aleksandra Gieros-Brzezińska nie odpowiedziała nam wczoraj, kto zajmie stanowisko wicedyrektora biura reklamy. Dyrektorem tej jednostki pozostaje Marcin Gudowicz. W ubiegłym tygodniu prezes TVP Jacek Kurski zapewniał przedstawicieli domów mediowych, że biuro reklamy telewizji pod względem osobowym i organizacyjnym nie będzie reformowane.

(RUT, 26.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo