Dziennikarze „Auto Świata” testują samochody w ramach reklamy natywnej
(fot. Archiwum Press)
Dziennikarze tygodnika motoryzacyjnego „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) przeprowadzają testy samochodów marek, które wykupią reklamę natywną w piśmie. Z oferty skorzystały już m.in. Hyundai i Honda.
Jak informuje wydawca tygodnika, dziennikarze „sami analizują cechy otrzymanego od klienta na określony czas samochodu, aby potem, opierając się na swoich konkretnych doświadczeniach, przygotować rzetelny tekst”. Teksty uzupełnione materiałami wideo i zdjęciami są publikowane w sekcji przyporządkowanej reklamowanemu modelowi samochodu.
Czy w tekście pisanym dla reklamodawcy dziennikarze będą mogli skrytykować testowany samochód? - Zawsze opisujemy rzetelnie i zgodnie z prawdą produkty, które są przedmiotem tekstów redakcyjnych, a same teksty są zawsze najwyższej jakości, czego dowodzi pozycja rynkowa tytułu – odpowiada Aleksandra Brzozowska, kierownik marketingu i komunikacji Media Impact Polska, spółki zajmującej się sprzedażą reklam do mediów Grupy Onet-RASP.
Wydawca podkreśla, że teksty będą oznaczane, iż powstały przy współpracy z klientami, i będą różniły się layoutem od materiałów redakcyjnych.
Średnia sprzedaż ogółem tygodnika "Auto Świat" w okresie od stycznia do listopada 2015 roku to 69 817 egz. (ZKDP).
(IKO, 26.01.2016)










