Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 22, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa TVN stawia na więcej własnych produkcji w Player.pl

Array

W internetowym serwisie Player.pl, należącym do Grupy TVN, pojawią się wiosną cztery nowe produkcje. Nadawca uważa, że kontent przygotowany specjalnie dla polskiego widza to atut Playera w starciu z Netfliksem i pozostałymi konkurentami.

Budżet na produkcje internetowe Grupy TVN będzie wiosną większy niż w poprzednich sezonach, choć spółka nie ujawnia kwot. Przeznaczone specjalnie do emisji w Playerze nowości to: serial „Cape Town”, program „Lip Sync Battle Ustawka” i cykle „Moje Love Story” oraz „Gorący towar z USA”. Podobnie jak w przypadku „Web Therapy” (serial, który Player.pl wprowadził jesienią ub.r.), kolejne odcinki nowych produkcji będą udostępniane bezpłatnie, a cały pakiet odcinków - w modelu płatnym.
Grupa TVN planuje dalsze zwiększanie produkcji do Internetu. - Zaczęliśmy od jednego serialu produkowanego dla Player.pl w poprzednim sezonie, teraz wprowadzamy cztery takie produkcje, a w kolejnym sezonie planujemy ich około siedmiu – mówi Christian Anting, członek zarządu TVN ds. digital & e-commerce. Pytany, jak ocenia ofertę serwisu Netflix dostępną na polskim rynku, stwierdza: - Netlflix w Polsce dopiero wystartował. My skupiamy się na oryginalnym kontencie powstającym z myślą o polskich internautach i uważam to za duży atut Playera – mówi Christian Anting.
Czy spółka na produkcjach internetowych zarabia? - To dopiero etap budowania tego segmentu, ale jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych wyników. Dlatego będziemy się trzymać naszej strategii budowania pozycji Playera wokół polskiego kontentu tworzonego specjalnie dla Internetu – odpowiada Anting.
Serial kryminalny "Cape Town" jest wyreżyserowaną przez Petera Ladkani ekranizacją książki Deona Meyera pt. "Dead before dying". To pierwsza międzynarodowa koprodukcja serwisu Player.pl, kręcona w RPA. W serialu zagra Marcin Dorociński. - Chcemy też kontynuować serial "Web Therapy", ale ponieważ dostaliśmy propozycję koprodukcji "Cape Town", stanie się to trochę później – mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy i członek zarządu TVN.
Z kolei w show "Lip Sync Battle Ustawka", o którym już informowaliśmy, zaproszone gwiazdy będą wykonywać piosenki z playbacku. Program poprowadzą Piotr Kędzierski i Natalia Jakuła. - W telewizji ten program mógłby się nie sprawdzić, ale w Internecie będzie świetny – zapowiada Edward Miszczak.
Kolejne nowości w ofercie Player.pl to „Moje love story” - cykl krótkich filmów dokumentujących historie miłosne ludzi w różnym wieku (docu-reality) – oraz „Gorący towar z USA”, będący zestawem produkcji z biblioteki Scripps Networks (właściciel TVN).

(RUT, 22.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.