Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Pawlikowski obejmuje stanowisko chairmana grupy Publicis w Polsce

O Tomaszu Pawlikowskim piszemy w styczniowym numerze "Press"

Tomasz Pawlikowski obejmuje stanowisko chairmana Publicis Communications w Polsce. Podlega mu zespół ponad 700 osób. Stanowisko chairmana będzie łączył z zarządzaniem agencją Leo Burnett Warszawa.

Grupę Publicis Communications tworzą: Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Interactive Solutions, Publicis, G7/ARC oraz MSLGroup. Oprócz Publicis Communications w Polsce obecna też jest medialna część grupy – Publicis Media, w skład której wchodzą Starcom i ZenithOptimedia.
Grupa Publicis w grudniu 2015 roku podjęła decyzję o integracji działań swoich agencji reklamowych. Globalnym szefem struktury został Arthur Sadoun i to do niego wyniki Publicis Communications w Polsce raportuje Pawlikowski. Będzie zarządzał on wraz z grupą podlegających mu menedżerów: Marka Gargały (CEO agencji Publicis), Piotra Morkowskiego (CEO Grupy Saatchi & Saatchi Poland) i Sebastiana Hejnowskiego (CEO MSLGroup).
- Będziemy wspólnie pracować nad rozwiązaniami, które pozwolą lepiej korzystać ze skali grupy Publicis bez ingerencji w tożsamość i niezależność marek, którymi zarządzamy. Stworzenie Publicis Communications zwiększa skalę naszych możliwości zarówno w sferze produkcji, public relations, jak i szeroko pojętych kompetencji w obszarze komunikacji online, e-commerce, CRM i rozwiązań mobilnych – mówi Pawlikowski. Jego sylwetkę prezentujemy w aktualnym wydaniu magazynu "Press" (tekst pt. "Szef wszystkich szefów").

(AMS, 20.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.