Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Styczeń 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gdańsk wybrał agencję do obsługi w mediach społecznościowych

Urząd Miasta w Gdańsku od lutego br. rozpocznie współpracę z agencją Personal PR. Będzie ona odpowiadała m.in. za obsługę miasta w mediach społecznościowych.

Personal PR zadba o obsługę Gdańska na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Spotify, Pinterest, Google+. Odpowiada na tych kanałach za komunikację kryzysową i doradztwo e-PR.
Agencję wyłoniono w drodze postępowania konkursowego w trybie zapytania ofertowego. Dotychczas za obsługę miasta odpowiadała gdańska agencja ProjektPR.
Umowa obowiązuje do końca br., z możliwością jej przedłużenia.

(DR, 18.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.