Miesięcznik "Barwy Życia" zwiększa nakład i obniża cenę
Po relaunchu "Barwy Życia" kosztują 1,99 zł
20 stycznia 2015 miesięcznik "Barwy Życia" (Phoenix Press) ukaże się w nowym layoucie, dwukrotnie większym nakładzie i pod redakcją nowej naczelnej. Cena pisma spadnie o 70 groszy - do 1,99 zł.
- Chcemy być najtańszym miesięcznikiem w segmencie - tłumaczy Marianna Ściubisz, marketing & communication manager Phoenix Press. Wydawca pozycjonuje "Barwy Życia" w segmencie real life. Nie podaje wysokości sprzedaży miesięcznika, nie jest on kontrolowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. Pismo dotychczas wydawano w nakładzie 96 tys. egz., teraz nakład zostanie zwiększony do ponad 200 tys. Objętość pozostanie bez zmian - 52 strony. Nowe wydanie będzie miało też zmienioną szatę graficzną, za którą odpowiada Magdalena Sołtysik. Zrezygnowano ze stron poświęconych materiałom serwisowym na korzyść historii nadsyłanych przez czytelników. Dotychczas publikowano ich ok. 14 w numerze, teraz będzie ich 20. - To ukłon w stronę czytelników, którzy są przede wszystkim zainteresowani historiami. Mamy tak szerokie portfolio w tym segmencie, że w innych możemy skoncentrować się na informacjach serwisowych czy poradniczych - wyjaśnia Marianna Ściubisz.
Od najnowszego wydania "Barwy Życia" będą miały nową naczelną - została nią Weronika Połap-Nowakowska, redaktor naczelna miesięcznika "Bliżej Ciebie". Zastąpiła Edytę Brodę, która zajmuje się innymi projektami w wydawnictwie.
Pojawienie się w sprzedaży magazynu po relaunchu zostanie wsparte kampanią promocyjną w ogólnopolskich telewizjach, tytułach Wydawnictwa Bauer i tytułach własnych wydawcy.
(IKO, 18.01.2016)










