Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bonnier Business Polska zainwestował w platformę blogową

Przemek Barankiewicz, Grzegorz Nawacki, Karolina Dziwulska, Łukasz Piechowiak, Mateusz Szymański uruchomili platformę Dyskusja.biz (fot. pb.pl)

Bonnier Business Polska, wydawca "Pulsu Biznesu" i Bankier.pl, uruchomił platformę blogową Dyskusja.biz. Publikuje na niej ponad 50 autorów: nie tylko dziennikarze mediów Bonniera, ale też przedsiębiorcy, ekonomiści, analitycy.

Na Dyskusja.biz blogi prowadzą m.in. Piotr Kuczyński, Ryszard Wojtkowski, Sebastian Buczek i Adam Czyżewski. Platforma ma być miejscem rozważań na tematy finansowo-gospodarcze, prezentującym różne punkty widzenia. Aby ułatwić czytelnikom przeszukiwanie treści, na witrynie wprowadzono dynamiczne hashtagi, odnoszące się do aktualnych tematów - np. #DobraZmiana?, #Repolonizacja, #Rating.
Platforma dla użytkowników jest bezpłatna, wydawca chce zarabiać na content marketingu, sponsoringu i promowaniu blogów korporacyjnych. - Gdy projekt będzie nad kreską, będziemy dzielić się zyskami z tymi blogerami, dla których będzie to jedyna platforma blogowa, będą generować najwięcej ruchu i będą zainteresowani tego typu przychodami. Na razie  większość z naszych autorów to ludzie, dla których liczy się przede wszystkim możliwość dotarcia do poważnych odbiorców i dyskusja w opiniotwórczym otoczeniu - tłumaczy Przemek Barankiewicz, redaktor naczelny pb.pl i chief digital officer w Bonnierze.
Platforma Dyskusja.biz będzie promowana w mediach Bonnier Business Polska, z wykorzystaniem SEO i mediów społecznościowych (social managerem projektu został Mateusz Szymański z Bankiera.pl).

(GK, 18.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.