Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa ZPR zaczęła produkować cotygodniowy serwis wideo

Serwis informacyjny Grupy ZPR Media

Powstająca w Grupie ZPR Media telewizyjna agencja informacyjna produkuje cotygodniowy filmowy serwis informacyjny.

Od początku listopada ub.r. Grupa ZPR Media testowo produkuje telewizyjne materiały informacyjne. Testy prowadzone są w zakresie realizacji relacji reporterskich na żywo oraz materiałów filmowych z terenu. Testowane są sprzęt, technologia oraz organizacja pracy newsroomu. W ZPR zakupiono kilkanaście zestawów sprzętu do produkcji materiałów wideo oraz do obróbki i montażu, które trafiły do redakcji w największych miastach w Polsce. Rozpoczęto także cykl szkoleń dziennikarzy. Biorą w nich udział reporterzy m.in. z Warszawy, Poznania, Łodzi, Trójmiasta, Lublina, Krakowa, Wrocławia i aglomeracji śląskiej.
”Organizowana telewizyjna agencja informacyjna jest naturalną konsekwencję rozwoju naszej Grupy, zatrudniającej ponad 150 dziennikarzy i reporterów w kilkudziesięciu miastach w Polsce, gdzie mamy stacje radiowe i serwisy internetowe” – pisze w komunikacie prasowym Leszek Kozioł, wiceprezes Grupy ZPR Media. Rozpoczęcie stałej produkcji materiałów newsowych z Polski związane jest z uzyskaną przez ZPR koncesją telewizyjną na MUX 8 (na kanał TV#). Agencja ma produkować serwisy na potrzeby kanałów Grupy ZPR Media (dziś są to Eska TV, Polo TV, Fokus TV i Vox Music TV).
Grupa ZPR Media ponad tydzień temu zaczęła produkować cotygodniowy serwis wideo z informacjami lokalnymi. Wydania trwają kilka minut i można je oglądać w Internecie. Mają swojego prowadzącego i podobnie jak dzienniki w telewizji rozpoczynają się od headline'ów.
Docelowo Grupa ZPRMedia planuje własny telewizyjny program informacyjny, o czym informowaliśmy już w październiku ub.r. Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej ZPR, mówił wówczas: ”Chcemy, aby powstał pełnokrwisty program informacyjny, taki jakie mają Polsat, TVN i TVP”.

(KOZ, 18.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.