"Piłka Nożna" zmieniła makietę i planuje kampanię promocyjną
30.03.2006, 09:23
Najnowszy numer tygodnika "Piłka Nożna" (Profus Management) ukazał się w zmienionej szacie graficznej. Zwiększono liczbę stron pisma z 40 do 48.
Zmieniła się winieta i wygląd pierwszej strony, na której zamieszczane jest jedno duże zdjęcie zamiast kilku mniejszych. W tygodniku przybyły dwie kolumny działu Orange Ekstraklasa i po trzy kolumny poświęcone II lidze oraz ligom w Europie. Całą kolumnę przeznaczono na opis wydarzeń III ligi. Nie zmieniły się format, rodzaj papieru i cena pisma (3 zł). Autorem nowego layoutu jest Rafał Sadownik, kierownik działu graficznego redakcji. Nadzór merytoryczny sprawował Adam Godlewski, zastępca redaktora naczelnego i sekretarz redakcji. Zmiany są wynikiem sondy wśród czytelników, którą przeprowadzono w październiku ub.r. Wydawca rozważa kolejne zwiększenie objętości tygodnika do 64 stron. – Prawdopodobnie na przełomie lipca i sierpnia zrobimy ankietę w tej sprawie. Możliwe, że grubszy tygodnik pojawi się z początkiem 2007 roku – mówi Marek Profus, właściciel wydawnictwa Profus Management i redaktor naczelny ”Piłki Nożnej” oraz miesięcznika ”Piłka Nożna Plus” (także planowana jest zmiana makiety). Zmiana makiety ”Piłki Nożnej” będzie promowana w kwietniu i maju kampanią w prasie motoryzacyjnej (m.in. ”Auto Tydzień”, ”Auto Tuning Świat”), radiu (18 kwietnia - 9 lipca, Antyradio), telewizji (10 kwietnia - 10 lipca, Polsat, Canal+, TVN) i od kwietnia do grudnia w Internecie (m.in. Wirtualna Polska). Kreację kampanii przygotowała agencja Media Broker, a media zaplanował dom mediowy Easy Media. Według ZKDP średnia sprzedaż tygodnika w 2005 roku wyniosła 47 099 egz.(TW, 30.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










