Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Największy udział w widowni telewizyjnej w 2015 roku miały TVP 1 i Polsat

Największy udział w rynku wśród wszystkich widzów miał w ub.r. TVP 1, natomiast liderem w grupie komercyjnej był Polsat. Z czterech głównych stacji tylko Jedynka w grupie ogólnej miała wynik trochę lepszy niż rok wcześniej.

Średni udział Jedynki w rynku wyniósł w 2015 roku 12,28 proc. (w 2014 roku: 12,27 proc.). Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem 11,60 proc. (w 2013 roku: 11,84 proc.), a trzeci był TVN – 10,65 proc. (11,68 proc.). Dalej uplasowały się: Dwójka – 8,72 proc. (9,41 proc.) i TVP Info – 3,51 proc. (wzrost z 2,86 proc.). Spośród kanałów z pierwszej dziesiątki wzrost zanotowały także TV 4, TVN 24 i Puls 2.

Z kolei w grupie komercyjnej (widzowie mający 16-49 lat) prowadził Polsat z udziałem 13,21 proc. (spadek z 13,30 proc. w 2014 roku). TVN miał tu 12,42 proc. udziału (spadek z 12,95 proc.). W pierwszej piątce znalazły się też: Jedynka – 8,40 proc. (9,08 proc.), Dwójka – 7,71 proc. (8,18 proc.) i TV Puls – ze wzrostem do 3,71 proc. (z 3,58 proc.). Większy niż przed rokiem udział miały także kanały z drugiej piątki: TV 4 – 3,67 proc. (2,88 proc.), TVN Siedem – 3,44 proc. (3,34 proc.), TVN 24 – 2,49 proc. (2,38 proc.), Puls 2 – 1,86 proc. (1,58 proc.) i TTV - 1,72 proc. (1,45 proc.).
Średnio przed telewizorem spędzaliśmy w 2015 roku po 4 godz. i 23 minuty dziennie (rok wcześniej: 4 godz. i 20 minut). Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 06.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.