Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 29, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Metsä Tissue będzie promować markę Mola

W kwietniu ruszy telewizyjna kampania marki Mola firmy Metsä Tissue.

Jej celem jest poinformowanie o ulepszonej jakości produktów Mola – papieru toaletowego oraz ręczników papierowych, a także wzrost znajomości marki. Zmieniono także opakowania i logo produktów. Kampania rozpocznie się 4 kwietnia i potrwa trzy miesiące. Będzie prowadzona m.in. w TVP, Polsacie, TVN Siedem, TV 4, Tele 5 i Pulsie. Dodatkowym jej wzmocnieniem będą spoty radiowe w wybranych stacjach, reklamy w prasie oraz promocje w miejscach sprzedaży. Reklamy przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, a obsługą public relations zajmuje się agencja TBWA\PR.

(MŁ, 29.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.