Metsä Tissue będzie promować markę Mola
29.03.2006, 09:33
W kwietniu ruszy telewizyjna kampania marki Mola firmy Metsä Tissue.
Jej celem jest poinformowanie o ulepszonej jakości produktów Mola – papieru toaletowego oraz ręczników papierowych, a także wzrost znajomości marki. Zmieniono także opakowania i logo produktów. Kampania rozpocznie się 4 kwietnia i potrwa trzy miesiące. Będzie prowadzona m.in. w TVP, Polsacie, TVN Siedem, TV 4, Tele 5 i Pulsie. Dodatkowym jej wzmocnieniem będą spoty radiowe w wybranych stacjach, reklamy w prasie oraz promocje w miejscach sprzedaży. Reklamy przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, a obsługą public relations zajmuje się agencja TBWA\PR.(MŁ, 29.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










