Dział: RADIO

Dodano: Marzec 29, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwie oferty wiosenne Radia Maks

Tarnowskie Radio Maks wprowadziło dwie wiosenne oferty dla reklamodawców: ”Becikowe dla firmy” i ”Małe jest piękne”.

W ramach oferty ”Becikowe” klient, który po raz pierwszy reklamuje się na antenie rozgłośni, otrzymuje 1 tys. zł na dodatkowe spoty reklamowe (wszystkie ceny netto). Warunkiem jest wykupienie kampanii o wartości minimum 1,5 tys. zł. Oferta ”Małe jest piękne” skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw. W jej ramach klient może wykupić 20 emisji 20-sekundowego ogłoszenia drobnego za 650 zł lub sponsorować blok programowy za 590 zł netto (20 emisji 8-sekundowych zajawek sponsorskich). - Chcemy dotrzeć do małych przedsiębiorców, dla których standardowe formy reklamowe są za drogie – mówi Krystyna Latała, prezes Radia Maks. Obie oferty będą obowiązywać do czerwca. Udział w rynku lokalnym (woj. małopolskie) Radia Maks wynosi 1,6 proc. (IX 2005 – II 2006, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).

(KRZ, 29.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.