Dwie oferty wiosenne Radia Maks
29.03.2006, 09:31
Tarnowskie Radio Maks wprowadziło dwie wiosenne oferty dla reklamodawców: ”Becikowe dla firmy” i ”Małe jest piękne”.
W ramach oferty ”Becikowe” klient, który po raz pierwszy reklamuje się na antenie rozgłośni, otrzymuje 1 tys. zł na dodatkowe spoty reklamowe (wszystkie ceny netto). Warunkiem jest wykupienie kampanii o wartości minimum 1,5 tys. zł. Oferta ”Małe jest piękne” skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw. W jej ramach klient może wykupić 20 emisji 20-sekundowego ogłoszenia drobnego za 650 zł lub sponsorować blok programowy za 590 zł netto (20 emisji 8-sekundowych zajawek sponsorskich). - Chcemy dotrzeć do małych przedsiębiorców, dla których standardowe formy reklamowe są za drogie – mówi Krystyna Latała, prezes Radia Maks. Obie oferty będą obowiązywać do czerwca. Udział w rynku lokalnym (woj. małopolskie) Radia Maks wynosi 1,6 proc. (IX 2005 – II 2006, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).(KRZ, 29.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










