Akcja promocyjna serów z Turka
28.03.2006, 09:07
W poniedziałek 3 kwietnia rozpocznie się kampania promocyjna serów marki Turek. Akcja wystartuje z okazji 25-lecia obecności marki na rynku.
Działania media relations, które dla Bongrain Polska, producenta serów, realizuje agencja Event PR, obejmują 44 tytuły prasy kobiecej i kulinarnej – m.in. miesięczniki ”Avanti”, ”Dobre Rady”, ”Moje Gotowanie”, ”Poradnik Domowy”, ”Świat Kobiety” oraz tygodniki ”Na żywo”, ”Pani Domu” i ”Życie na Gorąco”. W ramach kampanii odbędzie się loteria promocyjna pt. ”Poszukiwane Krowy”. Konkurs będzie polegał na zebraniu trzech główek krów z opakowań serów i przesłaniu ich do 3 czerwca pod wskazanym na opakowaniu adresem. Losowanie trzech nagród głównych, w wysokości 25 tys. zł każda, zaplanowano na 7 czerwca. Oprócz tego raz w tygodniu 50 uczestników konkursu wygra po 250 zł. Na potrzeby konkursu uruchomiono stronę internetową turek.com.pl. Witrynę przygotowała firma Web Media Consulting z Katowic. – Przez osiem tygodni, do 3 czerwca, będą trwały także promocje w sklepach – mówi Anna Bukato-Boszko, new business manager w firmie Event PR. Pojawią się w nich hostessy, organizowane będą degustacje. Promocją objęto 36 produktów z kategorii serów świeżych, pleśniowych i żółtych, które są już dostępne w nowych, jubileuszowych opakowaniach.(TW, 28.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










