Ruszyła nowa kampania marki House
Reklamą na tablicach 6 x 3 rozpoczęła się w największych miastach Polski kampania marki ubrań House (Artman SA). Promuje ona kolekcję wiosna-lato 2006.
Sesja zdjęciowa do kampanii ”Urban Jungle” była realizowana w Tokio. Oprócz tablic w największych miastach Polski, reklamy można zobaczyć na siatkach winylowych rozwieszanych na budynkach oraz w centrach handlowych. Poza kampanią outdoorową House przygotował wsparcie w prasie młodzieżowej, w kinach i w Internecie. Powstała też nowa strona house.pl. Jednocześnie działania kontynuowane są poprzez stronę moheroweberety.net oraz marketing wirusowy. Przygotowano także materiały POS do salonów sprzedaży. Wsparciem są pokazy, eventy, product placement w popularnych serialach, sponsoring płyt, gier, filmów, imprez muzycznych oraz seria imprez klubowych. Artman realizuje też wspólne promocje m.in. z Multikinem i marką Casio (G-Shock). Za wszystkie działania, które potrwają do czerwca, odpowiada dział marketingu Artman SA. Media zaplanował i zakupił MediaCom Warszawa.(MŁ, 28.03.2006)










