Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 28, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła nowa kampania marki House

Reklamą na tablicach 6 x 3 rozpoczęła się w największych miastach Polski kampania marki ubrań House (Artman SA). Promuje ona kolekcję wiosna-lato 2006.

Sesja zdjęciowa do kampanii ”Urban Jungle” była realizowana w Tokio. Oprócz tablic w największych miastach Polski, reklamy można zobaczyć na siatkach winylowych rozwieszanych na budynkach oraz w centrach handlowych. Poza kampanią outdoorową House przygotował wsparcie w prasie młodzieżowej, w kinach i w Internecie. Powstała też nowa strona house.pl. Jednocześnie działania kontynuowane są poprzez stronę moheroweberety.net oraz marketing wirusowy. Przygotowano także materiały POS do salonów sprzedaży. Wsparciem są pokazy, eventy, product placement w popularnych serialach, sponsoring płyt, gier, filmów, imprez muzycznych oraz seria imprez klubowych. Artman realizuje też wspólne promocje m.in. z Multikinem i marką Casio (G-Shock). Za wszystkie działania, które potrwają do czerwca, odpowiada dział marketingu Artman SA. Media zaplanował i zakupił MediaCom Warszawa.

(MŁ, 28.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.