W październiku najwięcej stracił "Super Express", a zyskała "Gazeta Polska Codziennie"
"Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska), „Gazeta Polska Codziennie” (Forum SA) i "Parkiet Gazeta Giełdy" (Gremi Business Communication) poprawiły sprzedaż w październiku 2015 roku w porównaniu z tym samym miesiącem ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Najlepiej radził sobie w październiku "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż wyniosła 298 961 egz. (spadek o 7,5 proc.). Druga w zestawieniu była "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) – 155 735 egz. (spadek o 7,66 proc.). Niewiele niższą średnią sprzedaż miał "Super Express" (ZPR Media) – 142 824 egz., który w zestawieniu zanotował największy spadek średniej sprzedaży - o 10,46 proc.
„Gazeta Polska Codziennie” poprawiła średnią sprzedaż o 2,17 proc., do 19 329 egz., "Puls Biznesu" – o 0,79 proc., do 10 668 egz., a "Parkiet Gazeta Giełdy" o 1,37 proc., do 4 806 egz.
(IKO, 04.12.2015)










