Volvo powraca do logotypu z symbolem żelaza
27.03.2006, 09:35
Volvo Auto Poland zmieniło logotyp. Pojazdy będą firmowane starożytnym symbolem żelaza, podobnie jak w latach 20. ubiegłego wieku.
Nowy logotyp wprowadzony przez koncern samochodowy Volvo Cars to koło ze strzałką biegnącą po ukosie ku górze - w starożytności chemiczny symbol żelaza. Koło zostało uzupełnione ukośnym paskiem z nazwą Volvo. Był on używany przed 80 laty na pojazdach marki Volvo, a później jedynie na ich chłodnicach. W ostatnich latach firma korzystała z różnych logotypów: okrągłych, podłużnych i w końcu postanowiła je ujednolicić. Uwspółcześniony symbol żelaza, dziś umieszczany na środku kierownicy oraz na piastach kół, występuje we wszystkich komunikatach firmowanych przez Volvo: reklamach, broszurach, na firmowej papeterii, stronach internetowych.(JW, 27.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










