Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 27, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Volvo powraca do logotypu z symbolem żelaza

Volvo Auto Poland zmieniło logotyp. Pojazdy będą firmowane starożytnym symbolem żelaza, podobnie jak w latach 20. ubiegłego wieku.

Nowy logotyp wprowadzony przez koncern samochodowy Volvo Cars to koło ze strzałką biegnącą po ukosie ku górze - w starożytności chemiczny symbol żelaza. Koło zostało uzupełnione ukośnym paskiem z nazwą Volvo. Był on używany przed 80 laty na pojazdach marki Volvo, a później jedynie na ich chłodnicach. W ostatnich latach firma korzystała z różnych logotypów: okrągłych, podłużnych i w końcu postanowiła je ujednolicić. Uwspółcześniony symbol żelaza, dziś umieszczany na środku kierownicy oraz na piastach kół, występuje we wszystkich komunikatach firmowanych przez Volvo: reklamach, broszurach, na firmowej papeterii, stronach internetowych.

(JW, 27.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.